Вітаю Вас Гість | RSS
Чт
2018-11-15, 07:52
сайт Сахновщинської селищної ради
Головна Адміністративні послуги Реєстрація Вхід
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
1. Відмінно
2. Погано
3. Жахливо
4. Добре
5. Непогано
Всього відповідей: 9

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


ПРОЕКТ
РІШЕННЯ

Про затвердження Порядку надання адміністративних послуг
виконавчим комітетом, комунальними підприємствами, установами та організаціями Сахновщинської селищної ради

    Відповідно до ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про адміністративні послуги», керуючись Указом Президента України від 3 липня 2009 року № 508/2009 «Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних (державних) послуг», постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 року № 737 «Про заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних послуг», наказом Міністерства економіки України від 12 липня 2007 року № 219 «Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення стандартів адміністративних послуг», Постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 р. № 44 «Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги», а також вітчизняний досвід, з метою покращення якості надання адміністративних послуг, виконавчий комітет Сахновщинської селищної ради

В И Р І Ш И В:

1. Затвердити Порядок надання адміністративних послуг виконавчим комітетом, комунальними підприємствами, установами та організаціями Сахновщинської селищної ради (додається).

2. Виконавчому комітету Сахновщинської селищної ради, комунальним підприємствам, установам та організаціям селищної ради, які надають адміністративні послуги, у двомісячний строк привести необхідні документи у відповідність до Методики визначення собівартості платних адміністративних послуг, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 2010 року № 66.

3. Це рішення набуває чинності з 01.08.2013 року.

4. Секретарю виконкому (Хорошевська Ю.А.) оприлюднити це рішення в установленому порядку.

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника селищного голови Лимаря С.М.

Сахновщинський селищний голова Сидоренко В.В.



Додаток № __
до рішення виконкому від _______
№ _____

ПОРЯДОК
надання адміністративних послуг виконавчим комітетом , комунальними підприємствами, установами та організаціями Сахновщинської селищної ради

1. Цей Порядок поширюється на виконавчий комітет, комунальні підприємства, установи та організації Сахновщинської селищної ради, які згідно з нормативно-правовими актами надають адміністративні послуги (далі – адміністративні органи).
Стандарти надання адміністративних послуг, надання яких згідно з нормативно-правовими актами віднесено до повноважень виконавчого комітету, комунальних підприємств, установ та організацій Сахновщинської селищної ради, встановлюються рішенням виконавчого комітету .

2. Адміністративна послуга – це послуга, яка є результатом здійснення адміністративними органами повноважень щодо прийняття згідно з нормативно-правовими актами на звернення фізичної або юридичної особи адміністративного акта, спрямованого на реалізацію та захист її прав і законних інтересів та/або на виконання особою визначених законом обов'язків (отримання довідки, рішення та інших документів, реєстрація тощо).
Адміністративний акт – це прийняте адміністративними органами рішення індивідуальної дії, спрямоване на набуття, зміну чи припинення прав та обов'язків особи.

3. Адміністративні послуги можуть надаватися на платній і безоплатній основі, як фізичним, так і юридичним особам.
До адміністративних послуг не належать господарські послуги, які надаються комунальними підприємствами, установами та організаціями.
Плата за надання адміністративної послуги справляється у разі її визначення нормативно-правовими актами, рішенням виконавчого комітету селищної ради.

4. Виконавчий комітет Сахновщинської селищної ради може делегувати повноваження з надання адміністративних послуг лише комунальним підприємствам, установам та організаціям на підставі відповідних нормативно-правових актів.

5. Адміністративні органи зобов'язані забезпечити захист відомостей про факти, події й обставини життя заявника, що дозволяють ідентифікувати його особу, у тому числі шляхом забезпечення конфіденційності інформації на всіх етапах взаємодії з одержувачем адміністративних послуг.
Сторонні особи не можуть мати доступ до документів та інформації з надання адміністративної послуги. Зазначені відомості чи результат надання адміністративної послуги надаються заявнику після пред'явлення документів, що засвідчують особу, або його законному представнику в разі пред'явлення документів, що підтверджують представництво. Зазначені відомості також можуть бути надані на письмовий запит суду або інших органів відповідно до законодавства.

6. До адміністративних послуг застосовуються наступні загальні вимоги стандартів до їх якості і доступності:
6.1. Час і строк надання адміністративної послуги.
Строк надання адміністративної послуги не повинен перевищувати часу, необхідного для виконання послідовності дій (прийняття рішень), необхідних для надання послуги, з дотриманням установлених нормативів інтенсивності праці. Але не може перевищувати одного місяця з дня надходження звернення про надання адміністративної послуги, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами.
Час прийому заявника в адміністративних органах, повинен передбачати можливість звернення до даних органів не менш ніж три рази на тиждень, та не менше ніж по чотири години на добу. Іншій режим прийому заявників встановлюється за окремим рішенням виконавчого комітету . У разі необхідності адміністративні органи організують прийом, відповідно до графіку зручного для заявників .
6.2. Запит про надання адміністративної послуги.
У разі коли для одержання адміністративної послуги необхідне заповнення стандартних бланків, вони повинні бути доступні заявнику. Заявнику має бути надана можливість безперешкодно отримати бланк і заповнити його поза приміщенням адміністративних органів. При прийнятті від заявника документів, за бажанням заявника йому видається розписка з описом прийнятих документів.
6.3. Забезпечення сприятливих умов надання адміністративної послуги.
Заявникам, у першу чергу особам похилого віку та інвалідам, має бути забезпечена можливість одержання адміністративної послуги дистанційним способом, тобто без особистої явки до адміністративних органів, а також через його законного представника, за винятком випадків, коли особиста присутність прямо передбачена законом.
В інтересах осіб з обмеженими фізичними можливостями доступ до приміщення, у якому надаються адміністративні послуги, мають бути обладнані з урахуванням їх потреб, у тому числі мати стоянку для розміщення їх транспортних засобів.
Заявникам у приміщенні адміністративних органів мають бути надані місця для сидіння, створені необхідні умови для підготовки документів (стіл, ручка, папір, зразки документів тощо), можливість зручного доступу до копіювання необхідних для надання адміністративної послуги документів за цінами, що не перевищують ринкової ціни послуг із копіювання.
Адміністративні органи організовують прийом заявників за чергою .
6.4. Використання інформаційно-комунікаційних технологій.
Адміністративні органи організовують за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій забезпечення надання адміністративної послуги дистанційно.
Надання адміністративної послуги з використанням інформаційно-комунікаційних технологій не повинне зменшувати можливості її одержання іншими способами.
6.5 Звітність про проведену роботу.
Адміністративні органи щорічно звітують про проведену роботу з надання адміністративних послуг.

7. Адміністративні органи:
7.1. Розміщують на стендах, офіційному Інтернет-сайті Сахновщинської селищної ради та за наявністю на офіційних веб-сторінках перелік адміністративних послуг, які згідно з нормативно-правовими актами надаються адміністративними органами, зразки документів, необхідних для одержання адміністративних послуг (бланки, форми заяв, запитів тощо) та перелік таких документів, інформацію про довідкові телефони, години прийому заявників, умови попереднього запису на прийом, умови і розмір плати за одержання послуг, якщо вона передбачена нормативно-правовим актом, рішенням виконавчого комітету селищної ради, а також про порядок надання відповідних адміністративних послуг.
7.2. Забезпечують безкоштовне консультування з питань надання адміністративних послуг.

8. Адміністративним органам заборонено:
8.1. Вимагати плату за надання адміністративних послуг, якщо відповідно до діючих нормативно-правових актів такі послуги надаються безоплатно або розмір плати в установленому порядку не визначений.
8.2. Вимагати від заявників надання документів не передбачених законодавством для одержання адміністративної послуги.

Заступник селищного голови Лимар С.М.

АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА
Проекту рішення виконавчого комітету Сахновщинської селищної ради:
«Про затвердження Порядку надання адміністративних послуг виконавчим комітетом , комунальними підприємствами, установами та організаціями
Сахновщинської селищної ради »


1. Визначення та аналіз проблеми, яку буде розв’язано шляхом державного регулювання.

Проект рішення підготовлено у відповідності до Закону України «Про адміністративні послуги», указу Президента України від 03.07.2009 року № 508/2009 «Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних послуг», постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 року № 737 «Про заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних послуг», наказу Міністерства економіки України від 12.07.2007 року № 219 «Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення стандартів адміністративних послуг», Постанови КМУ від 30 січня 2013 р. № 44 «Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги».
З метою впорядковування і підвищення якості адміністративних послуг, забезпечення відкритості та рівності умов при проходженні процедур отримання адміністративних послуг, виконавчий комітет Сахновщинської селищної ради розмістив проект рішення виконкому «Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються виконавчим комітетом, комунальними підприємствами, установами та організаціями Сахновщинської селищної ради» .
При наданні адміністративних послуг найпоширенішим типовим порушенням законодавства є:
1) вимога надання документів, не передбачених законодавством, або у формі, не передбаченій законодавством ;
2) порушення строків надання окремих видів послуг.
Враховуючи методичні рекомендації Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва проектом рішення передбачено процедуру надання адміністративних послуг у повному обсязі.

2.Цілі державного регулювання.
Проект підготовлено з метою встановлення єдиної процедури отримання муніципальних адміністративних послуг та створення сприятливих умов для розвитку підприємництва та задоволення мешканців смт Сахновщина у якісних адміністративних послугах.

3. Альтернативні способи досягнення встановлених цілей.
Альтернативний спосіб – відсутній, оскільки регуляторний акт розроблено на виконання Закону України «Про адміністративні послуги», Указу Президента України від 03.07.2009 року № 508/2009 «Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних послуг».
В разі залишення питання надання адміністративних послуг без змін залишиться не визначеним порядок отримання адміністративних послуг, що в свою чергу потребує врегулювання на місцевому рівні впровадження єдиного Порядку надання адміністративних послуг.

4. Механізм, який пропонується застосувати для роз’яснення проблеми, і відповідні заходи.
Дія акту поширюється на територію селищної ради, комунальні підприємства, установи та організації, що підпорядковані селищній раді, які надають також адміністративні послуги
Акт доводиться до відома споживачів послуг через засоби масової інформації.

5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття змін до регуляторного акту.
Прийняття регуляторного акту дозволить встановити чіткі вимоги до надання адміністративних послуг, їх отримання, стандартів до їх якості і доступності, а також необхідності оприлюднення інформації, необхідної для одержання послуг.

6. Очікуванні результати прийняття акта.
Прийняття регуляторного акту дозволить в повному обсязі визначити та затвердити порядок надання адміністративних послуг виконавчим комітетом, комунальними підприємствами, установами та організаціями підпорядкованими селищній раді згідно діючого законодавства.

Вигоди Витрати
СФЕРА ІНТЕРЕСІВ ДЕРЖАВИ
- Вдосконалення локального законодавства в сфері
надання адміністративних послуг
- Запровадження Єдиного порядку надання адміністративних послуг в Сахновщинській селищній раді;
- Витрати пов’язані з впровадженням стандартів до якості і доступності послуг, а також розміщенням інформації, необхідної для одержання адміністративних послуг.

СФЕРА ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
- Скорочення часу на отримання адміністративних послуг;
- Отримання вичерпної інформації про порядок отримання адміністративних послуг.
- Витрати пов’язані з вивченням нового порядку отримання адміністративних послуг.

СФЕРА ІНТЕРЕСІВ ГРОМАДЯН
- Спрощення процедури отримання адміністративних послуг.
- Витрати пов’язані з вивченням нового порядку отримання адміністративних послуг.

7. Визначення показників результативності акта.
Основними показниками впливу є:
- кількість звернень громадян;
- середній термін розгляду звернення;
- кількість скарг споживачів послуг з приводу порушення порядку надання адміністративних послуг.
Для визначення показників результативності використовуватимуться дані статистичних досліджень або опитувань.

8. Заходи, за допомогою яких здійснюється відстеження результативності акта.
Відстеження результативності регуляторного акту буде відбуватися в порядку передбаченому ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Повторне відстеження результативності акта буде проведено через рік після прийняття акту.

Зауваження та пропозиції до проекту рішення приймаються до приймальні Сахновщинської селищної ради (64501, смт Сахновщина , вул. Поштова, № 3 та по тел. 0576231003 протягом одного місяця з моменту оприлюднення.

(ПРОЕКТ РІШЕННЯ)

«Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються виконавчим комітетом, комунальними підприємствами, установами та організаціями Сахновщинської селищної ради»
       Відповідно до ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про адміністративні послуги», Постанови КМУ від 30 січня 2013 р. № 44 «Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги», з метою покращення якості надання адміністративних послуг, виконавчий комітет Сахновщинської селищної ради
В И Р І Ш И В:

1. Затвердити перелік адміністративних послуг, які надаються виконавчим комітетом, комунальними підприємствами, установами та організаціями Сахновщинської селищної ради. (додається).
2. Це рішення набуває чинності з 01.07.2013 року.
3. Секретарю виконкому (Хорошевська Ю.А.) оприлюднити це рішення в
установленому порядку.
4. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.


Сахновщинський
селищний голова Сидоренко В.В.

Додаток №
до рішення виконкому

Перелік адміністративних послуг

№послуги       Послуга
001.   Рішення сесій
002.   Рішення виконкомів
003.   Довідка про склад сім”ї для комунальних служб
004.   Довідка про склад сім»ї для призначення соціальних виплат
005.   Довідка про постійне місце проживання померлого
006.   Довідка про зареєстрованих осіб у домоволодінні
007.   Довідка про місце проживання особи
008.   Довідка про місце реєстрації особи
009.   Довідка на здійснення поховання померлого
010.   Довідка про спільне проживання з померлим
011.   Довідка про виховання дитини – інваліда
012.   Довідка про місце проживання і прописку для взяття на квартирний облік
012.1 Постановка на квартирний облік
013.   Довідка –характеристика особи з місця проживання
014.   Заява на виготовлення проекту на газифікацію домоволодіння
015.   Заява на проведення монтажних і земляних робіт по газифікації
016.   Заява на підведення води і каналізації до домоволодіння
017.   Заява про намір забудови земельної ділянки
018.   Заява на визнання права власності на домоволодіння (нежитлові будівлі)
019.   Заява на видалення аварійних дерев
020.   Заява на закріплення території обслуговування навчальних закладів
021.   Заява про присвоєння поштової адреси
022.   Довідка про членство в особистому селянському господарстві
023.   Довідка про наявність земельної ділянки
024.   Заява про затвердження технічної документації із землеустрою
025.   Заява про дачу дозволу на розроблення проекту землеустрою
026.   Заява про прийняття земельної ділянки до земель запасу
027.   Заява про дачу дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою
028.   Свідоцтво про поховання
029.   Акт весняного ( осіннього) обстеження зелених насаджень
030.   Акт обстеження зелених насаджень
031.   Ордер на знесення зелених насаджень
032.   Довідка про доходи працівників селищної ради та підпорядкованих установ
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2018
    Створити безкоштовний сайт на uCoz