Вітаю Вас Гість | RSS
Ср
2018-05-23, 03:50
сайт Сахновщинської селищної ради
Головна Реєстрація Вхід
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
1. Відмінно
2. Погано
3. Жахливо
4. Добре
5. Непогано
Всього відповідей: 9

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2015 » Лютий » 9 » ЗВІТ СЕЛИЩНОГО ГОЛОВИ СИДОРЕНКА В.В.
02:03
ЗВІТ СЕЛИЩНОГО ГОЛОВИ СИДОРЕНКА В.В.

   Шановні депутати!

     У відповідності до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» я прозвітую про роботу виконавчого комітету Сахновщинської селищної ради.

    Селищна рада у своїй роботі керується Конституцією України, Законом України « Про місцеве самоврядування в Україні».Основним завданням місцевого органу влади є  виконання урядових програм, власних розпоряджень та рішень селищної ради

    Коротко про структуру селищної територіальної громади.

      Станом на  1 січня 2015 року на території селищної ради проживає  8 710 чоловік. В порівнянні з 2013 роком кількість мешканців зменшилась на 27 чоловік.

       Із загальної кількості мешканців громади : 

           - пенсіонерів - 2 312 осіб, що у порівнянні з  2013 роком на 111 чоловік більше.

            - дітей дошкільного віку – 313 осіб, у 2013 році було 303.

            - шкільного віку -  997 осіб, у 2013році кількість дітей шкільного віку складала -  934.

      На території селища Сахновщина станом на 1 січня цього року налічується 2942 домоволодіння.

      Протягом 2014 року в селищі померло 136 чоловік, в 2013році - 149 чоловік, народилося 122 дитини, а в 2013 році народилось на 21 немовля менше.

 

      Декілька слів про виконання бюджету Сахновщинської селищної ради у 2014 році
     Доходи загального фонду за 2014 рік: при плані 5 389,2 тис.грн., надійшло –5 688,8 тис.грн., виконання становить 105,5 %.

       З них :

  • податок на доходи фізичних осіб - при плані 1 930 тис.грн. надійшло –1 924,4 тис.грн. - виконання становить  102,27 %;
  • земельний податок з фізичних осіб – при плані 278,2 тис.грн., надійшло333,6 тис.грн., виконання становить   119,71  % ;
  • орендна плата за землю з юридичних осіб - при плані 390,5 тис.грн., надійшло 657,9 тис.грн., виконання становить 168,4 % ;
  • земельний податок з фізичних осіб - при плані 70 тис.грн., надійшло 105 тис.грн., виконання становить 150,4 % ;
  • орендна плата за землю з фізичних осіб - при плані 612,5 тис.грн., надійшло 506,7 тис.грн., виконання становить 82,7 % ;
  • торгівельний патент – при плані 42,5 тис.грн., надійшло 39,5 тис.грн., виконання становить 92,3 %;
  • фіксований сільськогосподарський податок – при плані 32 тис.грн., надійшло 27,5 тис.грн.,виконання становить 86,2%;
  • державне мито – при плані 19 тис.грн., надійшло 16,3 тис.грн., виконання становить 86,14%.

 

Доходи спеціального фонду за 2014 рік при плані 2 969,7 тис.грн., надійшло –1 943,6 тис.грн., виконання становить 65,4 %.

 

З них:

  • єдиний податок – при плані 868 тис.грн., надійшло 926,9 тис.грн.,виконання становить 106,08 %.;
  • екологічний податок , при плані 7,5 тис.грн., надійшло 9,9 тис.грн., виконання становить 133,05%.;
  • цільові фонди - при плані 0  тис.грн., надійшло 2,7 тис.грн., виконання становить 270%;

     Податок за першу реєстрацію транспортних засобів , при плані 13,7 тис.грн., надійшло 19,5 тис.грн., виконання становить 140,4%.;

  • власні надходження, при плані - 250 тис.грн, надійшло 293 тис.грн.,виконання становить 117,2 %.;
  • субвенція на поточний ремонт доріг – 1 727,9  тис.грн., надійшло 889,9 тис.грн., виконання становить 51,5%.

 

     Що стосується видатків у 2014 році, то слід відзначити наступне.

     Протягом 2014 року проведено по загальному фонду касових видатків в сумі 5 213,8  тис.грн., а саме:
    Органи місцевого самоврядування – 650,8 тис.грн.
    Благоустрій – 436 тис.грн
    Дошкільні заклади освіти – 3 932,5 тис.грн.


     Бюджет Сахновщинських дошкільних навчальних закладів на 2014 рік становив – 4 789,2 тис.грн.

            З них видатки:

                            - загальний фонд становить – 3932,5 тис.грн.,

                            - спеціальний фонд – 856,7 тис.грн.

      Протягом 2014 року по ДНЗ були проведені наступні видатки :

              - заробітна плата з нарахуваннями становить – 2 831,6 тис.грн.

              - придбання матеріалів і обладнання – 566,9 тис.грн., в тому числі було придбано:

                      Металопластикові вікна – 390,8 тис.грн.

                      Котли на альтернативному паливі – 148,0 тис.грн.

                      Холодильні камери – 14,2 тис.грн.

                      Також власними силами батьків було проведено косметичний ремонт у групах.
            Продукти харчування – 776,0 тис. грн
            В середньому протягом року відвідування становило - 199 дітей


       Вартість харчування 1 дитини:

                   - ясельної групи – 15,4 грн., а старшої групи 18,6 грн.,

        На оздоровчий період дітей було виділено і використано – 111,8 тис.грн.

        Видатки на відрядження – 8,6 тис. грн
        Оплата   теплопостачання  –  373,8 тис.грн. із  них  -  343,8 тис.грн. газ та  -  30 тис.грн. на вугілля
        Оплата водопостачання – 108,9 тис.грн.
        Оплата електроенергії –  87,1 тис.грн.

 

         На благоустрій території селища в 2014 році було використано коштів в сумі  –  436, тис.грн., в тому числі  :

  • заробітна плата з нарахуванням робітників по благоустрою становить –155,8 тис.грн.;
  • на освітлення вулиць в нічний час використано – 28,5 тис.грн. та - 3,6 тис.грн. на обслуговування;
  • вивіз ТПВ, розчистка  від  снігу  та  посипка під час ожеледиці – 76 тис.грн.,
  • придбання малоцінного інвентаря, фарбування та ремонт меморіалу, парку, обкошування узбіч, побілка бордюр та дерев, клумб, , на ці роботи було використано  - 15,6 тис.грн.;

          Витрати по спеціальному фонду за 2014 рік склали 2 021,7 тис.грн. з них:

  • проведено поточний  – 458,9 тис.грн.та капітальний – 208,2 тис.грн. ремонти доріг по вулицях Леніна, Завірюхи, Остапченко, пер. Шмідта та Поштовий, вул.. К.Маркса.
  • передані кошти до статутного фонду комунальних підприємств в сумі 
    324 тис.грн.(КВКП) 30 тис.грн. на (Сахновщинське ПКП);
  • виконано роботи по реконструкції вуличного освітлення по вул.. Леніна та частині вул. Шмідта.
  • проводилась розчистка доріг в зимовий період на суму –  17,0 тис.грн.;
  • в 2014 році  було залучено 4 особи з районного центру зайнятості для проведення громадських робіт по благоустрою селища, освоєно коштів у сумі – 19,9 тис.грн.; роботи фінансувалися 50% за рахунок коштів селищного бюджету, а 50% за рахунок коштів районного центру зайнятості.
  • Придбано ………  контейнерів;
  • Придбано екскаватор, відбійний молоток для Сахновщинського КВКП.
  • Проведено роботи по закільцюванню водопровідої мережі по вул  Дружби
  • Встановлено автоматику для поступової подачі води у водопровідну мережу.

          Не менш важливою за виконання соціально –економічної програми і наповнення селищного бюджету є внутрішня робота селищної ради.

       До виконавчого комітету селищної ради входить 12 чоловік. 
Склад виконкому селищної ради організований, дієздатний, до вирішення питань роботи ради підходить виважено, з урахуванням всіх можливих варіантів .
       На засідання виконкому виносяться проблемні питання життєдіяльності ради, населених пунктів, установ та організацій, підзвітних селищній раді, запрошуються керівники підзвітних установ та організацій.
       За звітний період проведено 15 засідань виконкому при селищній раді, на яких розглядались актуальні питання життєдіяльності громади у різних сферах. 

      Проводились заходи по відзначенню Дня Перемоги та вшанування ветеранів Великої Вітчизняної війни, С/Г ярмарку, по вшануванню жертв Голодомору 1932-1933 рр.дня селища, Дня місцевого самоврядування, Новорічних та Різдвяних свят.
      Виконкомом селищної ради проводиться належна робота зі зверненнями громадян, у відповідності до Закону України « Про звернення громадян».
     
       Протягом 2014 року до виконкому селищної ради надійшло 399 письмових звернень громадян , 49 громадян було на особистому прийомі у мене.

       Робота виконкому із скаргами, заявами та зверненнями громадян на постійному контролі, розглядається на засіданнях виконкому.
Всі звернення громадян оформлені в окрему справу, розглядаються в місячний термін, з обов’язковим повідомленням заявника про стан вирішення їхнього питання. На кожне звернення заявник отримує повну, конкретну відповідь, згідно законодавчої бази та нормативних документів, якими в своїй роботі керується селищна рада.
Першочергово вирішуються соціальні проблеми, усуваються причини виникнення скарг та звернень громадян.

 

        Поряд з тим селищною радою, враховуючи складний фінансовий стан, не  вдалося здійснити заходи по відновленню та ремонту доріг в селищі, не закінчено впорядкування та реконструкцію Комсомольського озера.
 

         Хочеться сказати декілька слів про програму соціально-економічного розвитку ради на 2015 рік.

         Бюджет селищної ради по доходах на 2015 рік становить 1 926 тис. грн.

Загальний фонд – 1 907 тис.грн. а саме :

                     - Земельний податок з юридичних осіб – 330,8 тис.грн.
                     - Орендна плата з юридичних осіб –  458,2 тис.грн.
                     - Земельний податок з фізичних осіб –  105,0 тис.грн.
                     -      Орендна плата з фізичних осіб –  506,5 тис.грн.

        Спеціальний фонд – 19,0 тис.грн.

                 Заплановано:
                     - Продовжити проведення реконструкції вуличного освітлення.
                     - Проведення робіт по утриманню в належному стані доріг  комунальної форми власності.
                  - Виготовлення проектно-кошторисної документації по проведенню капітального ремонту меморіала «Слави» 20 тис.грн.
                  - Закупівлі контейнерів для сміття – …….. тис.грн.;
                  - Облаштування площадок для контейнерів - …….. тис.грн.
                  - Проводити утримання доріг у весняно – осінній та зимовий періоди ;
                  - постійно проводити заходи по наведенню порядку по утриманню в належному стані території селища і сіл селищної ради, меморіального  комплексу, одинокі могили, кладовища ,                            

                  - проводити роботи по наведенню порядку на центральному звалищі;
                  - постійно проводити заходи по ліквідації стихійних звалищ та вивозу побутових відходів від приватного сектору


             Багато чого можна планувати, але з фінансовим становищем, яке склалося на даний час в державі не можна гарантувати їх здійснення.

Переглядів: 275 | Додав: Виктор
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Лютий 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728

Архів записів

Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2018
    Створити безкоштовний сайт на uCoz