Вітаю Вас Гість | RSS
Сб
2020-05-30, 02:06
сайт Сахновщинської селищної ради
Головна Реєстрація Вхід
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
1. Відмінно
2. Погано
3. Жахливо
4. Добре
5. Непогано
Всього відповідей: 9

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Лютий » 6 » ЗВІТ СЕЛИЩНОГО ГОЛОВИ ПРО РОБОТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЗА 2013 РІК
17:01
ЗВІТ СЕЛИЩНОГО ГОЛОВИ ПРО РОБОТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЗА 2013 РІК

ЗВІТ
САХНОВЩИНСЬКОГО СЕЛИЩНОГО ГОЛОВИ ПРО РОБОТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЗА 2013 РІК.
Шановні депутати, запрошені!
Сахновщинська селищна рада та її виконавчий комітет здійснювали свою діяльність в звітному періоді на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні”, Указів Президента України, Постанов Кабінету Міністрів України, інших законодавчих актів. Робота селищної ради проводилась на підставі плану роботи селищної ради.
За звітний період проведено 10 планових та 4 позачергових засідання ради, на яких прийнято 559 рішень, віднесених до загальної та виключної компетенції селищної ради. Основні питання, які виносились на засідання сесії ради:
- Про підсумки соціально-економічного розвитку селища за 2012 рік;
- Про Програму соціально-економічного розвитку селища на 2013 рік;
- Про встановлення місцевих зборів;
- Про селищний бюджет на 2013 рік;
- Про хід виконання Програми соціально-економічного розвитку селища;
-Про встановлення фіксованих ставок єдиного податку для фізичних
осіб підприємців;
Виконавчий комітет селищної ради, його структура та чисельність (12 осіб) згідно ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні” були затверджені рішенням сесії селищної ради VІ скликання . В звітному періоді відбулися зміни щодо персонального складу виконавчого комітету. Рішенням сесії селищної ради VІ скликання до складу виконавчого комітету було введено посаду по обліку військовозобовязаних.
Робота виконавчого комітету проводилась на підставі плану роботи, затвердженого рішенням виконавчого комітету Сахновщинської селищної ради. В звітному періоді проведено 12 планових засідань виконкому і одне позапланове, на яких прийнято 192 рішення. Основні питання, які виносились на засіданні виконкому:
- Про підсумки соціально-економічного розвитку селища за 2012 рік;
- Про Програму соціально-економічного розвитку селища на 2013 рік;
- Про затвердження Плану заходів щодо профілактики та боротьбі зі сказом тварин на території селищної ради;
- Про проведення місячника по благоустрою селища;
- Звіт керівників про роботу установ та закладів комунальної власності Сахновщинської селищної ради;
- Про Заходи щодо підготовки житла і об’єктів соцкультпобуту селища до роботи в осінньо-зимовий період;
- Про готовність ДНЗ до 2013-2014 навчального року;

На протязі звітного періоду постійно працювали комісії виконкому селищної ради комісія : адміністративна комісія, з житлових питань, постійні депутатські комісії.
Бюджет
На фінансуванні бюджету селищної ради знаходяться:
- виконавчий апарат селищної ради;
- ДНЗ № 1;
- ДНЗ № 2;
- Жовтневий ДНЗ ;
Формування бюджету Сахновщинської селищної ради здійснювалось на підставі Закону України ”Про місцеве самоврядування в Україні", Бюджетного кодексу України , Закону України "Про Державний бюджет України на 2013 рік” та інших законодавчих, та нормативних актів.
Фінансовим управлінням Сахновщинської райдержадміністрації доведено прогнозні показники по селищному бюджету на 2013 рік. Бюджет Сахновщинської селищної ради на 2013 рік був затверджений рішенням ХХХ сесії VI скликання №909 від 29.12.2012р. із змінами та доповненнями по загальному фонду – 4 706 722 грн. Доходи загального фонду селищного бюджету за 12 місяців 2013 року виконані в сумі 4837396.11грн., що становить 102,8% до затверджених річних призначень.
В поточному році Красноградською міжрайонною державною фінансовою інспекцією проведено ревізію формування та виконання селищного бюджету, використання бюджетних коштів установами, організаціями та підприємствами, що утримуються за рахунок бюджету Сахновщинської селищної ради за період з 2012 року по листопад 2013 року. Згідно акту ревізії, бухгалтерський облік в селищній раді відповідає вимогам Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999 року № 996-XІV. Ревізією встановлено незначні порушення, які в ході ревізії були усунені.
На протязі звітного періоду проводив свою роботу комітет з тендерних торгів Сахновщинської селищної ради. В звітному періоді проведено 1 засідання тендерного комітету.
Не можу залишити поза вашою увагою таку нагальну проблему, яка повторюється кожного року при будь яких політичних силах, які керують нашою державою – це блокування рахунків місцевих рад Державним казначейсвом. Так за 2013 рік залишилися не проплаченими за виконані роботи, товари та послуги майже 300.00тис.грн.
Бюджетний кодекс дозволяє ситуацію, коли гроші місцевої громади можуть віддати комусь іншому. Уявіть ситуацію: у вас є рахунок в банку і ви хочете зняти з нього гроші. Вводите потрібну суму, але отримуєте чомусь менше і це в кращому разі. В гіршому ж - не дадуть нічого і попросять прийти через кілька місяців. Приблизно в такій ситуації зараз місцева влада по всій Україні, але замість банку у них - державне казначейство.
За оцінками експертів, уряд в 2013 р. "позичив" у місцевих бюджетів більше 10 мільярдів гривень. Водночас, ті платежі, які Держказначейство пропускає, часто приходять із затримкою у місяць, два і більше. Такі проблеми - у всіх регіонів, крім Києва. Це може просто закінчитись тим, що з органами місцевого самоврядування просто перестануть працювати структури, які сьогодні постачають харчування в дитячі садки, займаються питаннями житлово-комунального господарства, благоустроєм селища тощо. Як виходити із цього кута ніхто відповіді не дає. Я, як селищний голова навіть звертався з цієї проблеми до голови Сахновщинської РДА.
Так, по загальному фонду у 2013р. не перераховано 127 960грн., а саме: придбання матеріалів, товари та послуги по селищній раді; а по спеціальному фонду заборгованість складає 178 000 грн.,
Разом з тим висловлюю подяку нашим депутатам, підприємцям селища, батькам дітей дошкільних навчальних закладів, які з розумінням ставляться до проблем громади і не зважаючи на економічний стан селища, району, держави надають практичну допомогу у вирішенні нагальних питань придбанню матеріальних цінностей, благоустрою, обладнання дитячого майданчика у парку відпочинку нашого селища, та інше.

Благоустрій, будівництво та реконструкція.
Дані питання були предметом особливої уваги виконавчого комітету. В зимовий період велика увага приділялась прочищенню доріг, вулиць селища від снігу.
Згідно рішення виконавчого комітету від 28.02.2013 року №16 в селищі організовано проведення місячника з благоустрою, озелененню та поліпшенню санітарного стану селища. Виконавчим комітетом організовано проведення суботників; проведення робіт по побілці дерев; силами працівників селищної ради висаджено близько 30 саджанців дерев. Також організовано проведення робіт по влаштуванню квітників в селищі. До проведення робіт активно залучалась учнівська молодь, громадськість. За період проведення місячника приведено в належний санітарний стан парки, сквери, кладовище, території підприємств, установ та організацій.
Проводилася та проводиться в зимовий період підсипка піском вулиць селища.
Було ліквідовано 1(одне) стихійне звалище на території селищної ради.
Тільки у цьому році додатково встановлено 12 контейнерів біля багатоквартирних будинків для побутових віджходів, та на прохання мешканців встановлено 2 контейнера по вул..Куйбишева , таким чином загальна кількість їх склала 101 шт. і тепер охоплена значна територія селища.
У 2013 році постійно проводилися роботи по ущільненню ТПВ на селищному звалищі на що використано 44тис. 500грн. Проводилися аналізи повітря та ґрунту на прилеглій до звалища території та отримано дозвіл на складування відходів на 2014рік.
За сприяння народного депутата Гіршфельда А.М. та підприємців селища у центральному парку було споруджено дитячий ігровий майданчик.
За рахунок державної субвенції проведено часткові ремонти дорожнього покриття по вул.Червоноармійській та ШляхЛеніна.
В березні 2013 року було введено в експлуатацію точку обліку вуличного освітлення по вул..Дзержинського на ТП-25.
У 2013 році силами Сахновщинського КВКП та мешканцями селища прокладено 337 погонних метрів водогону по пер.Завірюхи та 167 метрів по пер Пролетарському діаметром 65мм., та підключено 11 абонентів. Вартість проведених робіт склала 14тис. 229,96грн.
Протягом року було складено та оформлено 17 актів обстеження зелених насаджень що підлягали видаленню, в результаті проведено видалення аварійно-небезпечні дерева та сухостоїв у кількості 65 штук. Проводилося викошування карантинних бур’янів та трави по території селища, загалом на ці заходи використано 9 тис. грн.
Протягом звітного періоду проведено 2 суботника за активної участі трудових колективів та мешканців селища.
За сприяння районного Центру зайнятості населення організовувалися проведення громадських робіт. Адміністрацією Сахновщинського ПКП організовано проведення робіт по заключенню договорів на вивіз ТПВ з жителями селища.
Закінчуючи тему благоустрою, хотілося б відмітити, що чисто не там, де прибирають, а там, де не смітять. Тому, шановні депутати, давайте спільно долучатися і разом вирішувати питання благоустрою, проводячи роз’яснюючи роботи серед населення.
Утримання об′єктів комунальної власності та об′єктів соцкультпобуту.
В комунальній власності Сахновщинської селищної ради на сьогодні перебувають об′єкти комунальної власності, зокрема:
- приміщення Сахновщинської селищної ради;
- приміщення Чорнолозської бібліотеки та ФАПу;
- приміщення ДНЗ № 1;
- приміщення ДНЗ № 1;
- приміщення ДНЗ № 2;
- приміщення Жовтневого ДНЗ;

Сахновщинською селищною радою по дитячих закладах створювалися і створюються умови для одержання дошкільної освіти громадянами, організовувалося матеріальне забезпечення діяльності закладів, проведено певні фінансово-господарські видатки, а саме проведено закупку та поновлено кухонне обладнання придбано мийки та інший кухонний реманент. За кошти обласного та місцевого бюджету проведено роботи по відкриттю додаткової групи у приміщенні ДНЗ №2.,також поряд з цим проведено ремонти ігрової та спальної кімнат, замінено вікна, що дало можливість частково вирішити питання з енергозбереження та вирішити питання забезпечення дошкільною освітою тих дітей, які перебували на черзі. Також проведено частково ремонти систем водопостачання та водовідведення по Жовтневому ДНЗ та ДНЗ №2.

Бюджетом вищого рівня бюджет по дошкільним дитячим закладам доводиться по формульному розрахунку. Фактично сесією ради затверджується бюджет не нижче доведеного бюджетом вищого рівня, який забезпечує фінансування лише захищених статей (заробітну плату, нарахування на заробітну плату, харчування, енергоносії) та й то не в повному обсязі, а фінансування інших видатків не передбачено, які в свою чергу покриваються видатками з другого кошику, та за кошти батьків.

Проблемним було і залишається питання енергозбереження в ДНЗ №2 і негайно потребує заміни вікон, дверей, утеплення стін, стелі.

Попри нелегку фінансово-економічну ситуацію вчасно виплачувалася і виплачується заробітна плата та проводяться розрахунки за енергоносії, діти в повній мірі забезпечені нормальним харчуванням.
Рішенням виконкому затверджено заходи по підготовці об’єктів житла і соцкультпобуту селища до роботи в осінньо-зимовий період 2013-2014 років, хід виконання яких перебував на постійному контролі. Проведені заходи дали можливість вчасно розпочати опалювальний сезон в закладах комунальної власності селищної ради.
Житлово-комунальне господарство
На протязі звітного періоду виконавчий комітет селищної ради приділяв велику увагу забезпеченню функціонування комунальних підприємств Сахновщинського ПКП та Сахновщинського КВКП. В господарському віданні комунальних підприємств перебувають: житловий фонд ( 33 житлових будинків); водопровідні мережі та каналізаційні мережі. Адміністрацією Сахновщинськогопідприємства комунальних послуг розроблено графік вивезенняТПВ, згідно якого вивозиться сміття, але інколи відбувається збій по причині несвідомого та безвідповідального ставлення до поводженя з ТПВ. В цій роботі є ще ряд недоліків, над виправленням яких потрібно працювати як адміністрації підприємства, виконавчому комітету, так і депутатському корпусу. Також варто зазначити що в селищі створено і діє 8 ОСББ (обєднань співвласників багатоквартирних будинків).

Забезпечення населення територіальної громади питною водою є однією з нагальних проблем сьогодення, розв’язання якої робота не одного дня і потребує плановості, продуманості, належного фінансування з різних рівнів бюджетів.

У 2013 році почало свою роботу Сахновщинське КВКП, яке було створене на базі колишнього КДВКП. Дане підприємство надає послуги з водопостачання та водовідведення селища Сахновщина та частково села Іванослиньківка Дарнадеждинської сільської ради. На балансі КВКП стоїть 86 км водопровідної мережі і 8,8 км каналізаційної мережі.
Для забезпечення сталої роботи даного комунального підприємства селищною радою постійно надається дотація на оплату електроенергії. Для покращення виконання ремонтних робіт по усуненню поривів планувалося придбати екскаватор, але кошти так і не були перераховані казначейством.
У 2013 році було запущено та введено в експлуатацію артезіанську свердловину по пер.Дімітрова. Та ця значна і вагома подія для селища так і залишилася поза увагою, як керівництва району так і районної газети «Колос». З моменту прийняття рішення про виготовлення ПКД у 2008році, будівництва і до введення її в експлуатацію пройшло майже 4,5 роки. Даний об’єкт забрав дуже багато часу і зусиль. За цей період, я особисто і виконком селищної ради зустрів на своєму шляху неймовірну кількість бюрократичних перешкод. Та незважаючи на всі труднощі шлях пройдено, а введена в експлуатацію свердловина покращила забезпечення водою мешканців селища, що було відчутно в літній посушливий період бо водопостачання було сталим, перебої траплялися лише на час усунення поривів, а їх у 2013р. було 57.

Поряд з цим потребує вирішення ряду питань:
1) покращення матеріально технічної бази КВКП, а саме придбання екскаватора;
2) не відповідають 8,7 км діаметрів водопроводів водоспоживанню це стало зрозуміло після масової газифікації селища в 2003-2008 роках;
3) терміново потребує вирішення питання заміни відсікаючих засувок водогонів;
4) заміна 2.6 км аварійного водогону;
Також потребує негайне встановлення економічно обґрунтованих тарифів на послуги водопостачання і водовідведення, про це свідчить фінансовий результат роботи підприємства протягом останніх трьох років - збитки від 125 тис. грн. до 222 тис. грн. В даному питанні принциповим є деполітизація процедури затвердження тарифів.
Структура, величина собівартості комунальних послуг - це предмет розгляду професіоналів. З другої сторони - це проблема, оскільки вона зачіпає інтереси багатьох мешканців громади. І жодного разу питання розгляду тарифів не проходили спокійно.

По Сахновщинському ПКП проведиться певна робота, визначений об’єм робіт, але ситуація парадоксальна після приватизації житлового фонду мешканці упорядковують лише свої квартири, а територією загального користування, спільної сумісної власності ( стіни, дах, сходові клітки, інженерні внутрішньо будинкові мережі) повинно опікуватися ПКП. До відома присутніх на балансі Сахновщинського ПКП - 558 квартир, із них приватизовано – 540 тобто 96.7 %, не приватизовано – 18, тобто – 3,2%. Захід в державі з приватизації квартир не створив більш ефективного власника, аніж колишній власник в особі держави.
Сахновщинське ПКП надає послуги з вивозу твердих побутових відходів від багатоквартирних житлових будинків, утримання служби балансоутримувача, ведення бухгалтерського обліку та вивіз ТПВ з приватного сектору. Навіть ці послуги сплачують не всі. Заборгованість по платі за вивіз ТПВ від багатоквартирних будинків становить більше 84тис. грн., що також є проблемою яку необхідно законодавчо розв’язувати.
Протягом останніх років виробилася певна система санітарної очистки селища, особливо кварталу Осипенка, частково закладів освіти (дитячих дошкільних закладів), приватних підприємців, що здійснюють торгівлю, державних установ і то не всіх. Тверді побутові відходи вивозяться згідно графіка. Після придбання нового сміттєвоза вивіз ТПВ покращився.
За вивіз ТПВ встановлені тарифи для багатоквартирних будинків з розрахунку на 1кв. метр загальної площі квартири – 0,26 грн, утримання служби балансоутримувача та ведення бухгалтерського обліку – 0,09 грн.
А за вивіз та утилізацію ТПВ з приватного сектору встановлено – 5 грн з одного чоловіка.
Звичайно, в роботі наших комунальних підприємств є ще недоліки, які пов’язані як з об’єктивними, так і суб’єктивними факторами. На засідання виконкому заслуховувалися звіти керівників про роботу і перспективу розвитку підприємств, і вказано на недоліки в їх роботі. Але основною причиною є недостатнє фінансове забезпечення всієї галузі ЖКГ.
Отже в 2014році необхідно обов’язково передбачити в бюджеті кошти на надання дотації даним підприємствам.
Люди мало цінують роботу комунальних підприємств, бо кожен хоче, щоб все робилося лише по його бажанню. Мало хто намагається охопити всю складність протидії, яку нажаль, роблять самі ж люди.
Користуючись нагодою дякую керівникам та працівникам комунальних підприємств за їх працю та намагання робити і виживати в таких складних економічних умовах.

Соціальний захист населення.

Питання соціального захисту населення є одним із пріоритетних як у загальнодержавному масштабі, так і на місцевих рівнях. Але при нинішніх фінансових умовах Селищна рада лише в змозі надавати матеріальну допомогу на поховання. Так за 2013 такої допомоги надано 9ти громадянам на суму 4,5 тис грн.
Щоденно в приймальні виконкому проводиться прийом населення для розгляду заяв, пропозицій і скарг, надання необхідної консультації та допомоги.
Як один із напрямків роботи по обслуговуванню населення є видача довідок громадянам про склад сім'ї (за 2013 рік видано понад 4 968 шт., )
На військовому обліку в селищній раді нараховується 1721 військово-зобов’язаних із них 216 призовників.
З метою покращення ведення даного обліку при селищній раді у 2013році відкрито посаду спеціаліста.
Військовий облік ведеться згідно інструкції з організації ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, установах, організаціях і навчальних закладах.
Вважаю за необхідне довести інформацію про демографічну ситуацію по Сахновщинській селищній раді, так станом на січень місяць 2014 року в селищі проживає 8тис.737 чол, з них :
працездатного віку приблизно - 5198,
пенсіонерів - 2201,
дітей дошкільного віку - 303,
дітей шкільного віку - 934,
Чорнобильців - .
Воїнів –інтернаціоналістів – 28.
Дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 41.
Дітей інвалідів – 38.
Багатодітних сімей - 69.
Сімей в складних життєвих обставинах - 11, в них дітей – 27.
Померлих за 2013 рік - 149.
Народжених - 101.
Шановні депутати,присутні!

Головна заслуга у наших здобутках, всіх, хто працює на підприємствах, будує, ремонтує, прибирає, годує, вчить та виховує наших дітей, хто залучає всіх нас до культурних цінностей. Кожен з нас хоче бачити селище сильним та процвітаючим, а його громадян – щасливими і забезпеченими. І лише об’єднання під ідеєю розвитку селища як цілісного комплексу ми зможемо відстояти своє право на майбутнє і змінити на краще наше сьогодення. Вірю, що саме так і станеться!
Впевнений, що і в майбутньому сахновщани будуть такими ж непохитними і послідовними у своїх добрих справах на користь селища, а отже, здійснять всі починання та виконають взяті на себе зобов’язання.
Щиро бажаю, щоб всі позитивні здобутки і досвід ми продовжили та примножили не тільки в цьому 2014 році, а робили це кожного року і щодня.
Доброго всім здоров’я, наполегливості, завзяття й сил у цій нелегкій , але такій потрібній справі.
Дякую за порозуміння і співпрацю.
             Сахновщинський
             селищний голова                                В.В.Сидоренко
Переглядів: 1268 | Додав: Виктор
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728

Архів записів

Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2020
    Створити безкоштовний сайт на uCoz