Про дотримання законодавства
«Про звернення громадян» працівниками
селищної ради у 2014 році.
Виконавчий комітет Сахновщинської селищної ради проводить роботу із зверненнями громадян у відповідності із ст.38 Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні“ , Законом України “ Про звернення громадян “ , Законом України «Про доступ до публічної інформації» та Законом України «Про адміністративні послуги».
В селищній раді діє графік прийому громадян, прийом ведеться постійно. Але через ряд об’єктивних і суб’єктивних причин не всі посадові особи дотримуються графіку прийому.
Особистий прийом громадян здійснюють посадові особи селищної ради: селищний голова, секретар ради, заступник голови по виконавчій роботі, секретар виконкому та спеціалісти ; ними ведуться журнали особистого прийому громадян.
У 2014 році на особистий прийом до селищного голови звернулося 15 громадян по питаннях : оплата за вивіз ТПВ, водопостачання, добросусідство, земельні питання, соціальний захист населення.
До секретаря ради 9 громадян по питаннях : благоустрій, земельні відносини , соціальний захист .
До заступника селищного голови звернулися 25 громадян по питаннях : благоустрій, водозабезпечення, квартирний облік, бродячі собаки.
Проблеми громадян вирішувалися позитивно, у разі неможливості вирішення питання громадянам надавалися роз’яснення.
До спеціаліста І категорії звернулося 15 громадян по питанню поломок вуличного освітлення та 120 чоловік – по питанню поховання.
На особистий прийом до секретаря виконкому звернулося у 2014 році 3918 громадян, а до спеціаліста по земельним питанням – 1519 по питаннях видачі довідок. Довідки були видані відповідно до їх призначення і зареєстровані у журналах видачі довідок.
У 2014 році до селищної ради надійшло 394 письмових звернень, з них 392 – заяви та клопотання , а 2 – скарги. Всі звернення були своєчасно централізовано зареєстровані на реєстраційно-контрольних картках встановленої форми. Звернення розглядалися державною мовою.
Відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» у всіх зверненнях зазначено прізвище, ім’я, по-батькові та місце проживання заявника, всі звернення містять підпис заявника.
Заяви та клопотання розглядалися на засіданнях сесій чи виконкомів, або в робочому порядку. Про результати розгляду заявники були повідомлені письмово у встановлені законодавством терміни. У випадках, коли у місячний термін прийняти рішення щодо вирішення порушеного у зверненні питання було неможливо, термін розгляду був продовжений до 45 днів, про що письмово повідомлялося особі, яка подала звернення.
Детальніше зупинюся на скаргах громадян.
У 2014 році їх було – 2 по питаннях : режиму роботи кафе та оплата за вивіз ТПВ. По даних випадках заявники із порушеними питаннями у скаргах зверталися не лише до селищної ради, а й до органів прокуратури та РДА . Скарги були розглянуті в місячний термін, про результати розгляду заявники повідомлялися письмово. Випадків порушення терміну розгляду звернень не було.
Про відмову у задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні), доводилося до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на законодавство, викладенням мотивів відмови та порядком оскарження .
Контроль за станом роботи із зверненнями громадян здійснюють 1 раз на рік прокуратура та Сахновщинська районна державна адміністрація.
Секретар
виконавчого комітету Хорошевська Ю.А.
|